Bekijk ons jaarverslag van 2019, en ontmoet een aantal van de vrouwen en kinderen wiens levens als gevolg van jouw hulp zijn veranderd.

KLIK HIER voor Nederlands
CLICK HERE for English

We zijn dankbaar voor jouw trouwe ondersteuning en voor alles wat we samen hebben kunnen bereiken. We werken hard om goede rentmeesters te zijn van de middelen die jij ons tot de beschikking hebt gegeven. Daarom is het belangrijk voor ons dat jij op de hoogte bent van de impact die jouw vrijgevigheid heeft.

In 2019 hebben we mede dankzij jouw ondersteuning het volgende kunnen bereiken:

• Het bieden van een thuis, onderwijs en een liefdevolle familie voor bijna 4.000 kinderen en moeders verspreid over onze drie dorpen.
  • Zorg voor 218 wezen en kwetsbare baby’s, die we allemaal voeding gaven, medische zorg en de liefde die ze zo hard nodig hadden.
  • Door ons Keep a Girl in School initiatief konden 14.838 meisjes naar school gaan in Oeganda en Zuid-Soedan.
  • We vierden dat 87 van onze kinderen zijn geslaagd voor hun middelbare school en 67 kregen een diploma op de universiteit.
  • We hebben 893 kwetsbare vrouwen bemoedigd en toegerust. We gaven hen de vaardigheden om een bestaan op te bouwen en zorg te dragen voor hun families.

Elk nummer vertegenwoordigt de levens die voor altijd veranderd zijn, omdat jij om hen gaf. Dit betekent dat kinderen zoals Lucky en Shafik (zie foto), die beiden een moeilijke start in het leven hadden, nu een geweldige toekomst voor zich hebben. Vanuit ons hart: dankjewel!